Tisdag.




Idag har vi nästan bara målat tak. Blev klar i korridoren så nu är de bara köket och vardagsrummet kvar. Vi hann måla 3 varv idag och de blir så himla bra! Så ljust och fint. De bästa är att mamma och pappa är nöjd. :)

Idag har jag även varit väldigt populär på min telefon. Det är massa människor som har ringt. Jag har även ringt ner till Uppsala på ett jobb som lät ganska positivt. Tur jag har underbar släkt där nere som hjälper mig. Tack Mogge! Får hoppas på att de blir något där. Jag ska på jobbintervju imorrn med. Haha. Nått med datorer och jag kan ju som sagt inget om sånt, så vi får se. Men de är ju ganska bra att få se hur en intervju går till så. Jag ska också på Manpower och träffa en Jobbcoach så dom har ringt idag med. Kul dag imorrn! Händer lite! Och på kvällen är det match.

Nu är klockan mycket så jag tror att jag ska krypa ner i sängen.
Ska försöka ta kort på taket här någon dag så jag kan visa.

Sov Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0