Spårlöst.


Arbetsinterjuven är  bara att skratta åt. Jag var, kan man kanske säga, den sämsta dom haft där. Det kändes inte alls bra, men nu är de gjort. HAHA!!
Annars så har jag det inte lätt. Går inte så bra för mitt lag just nu, om man säger så. Har lyckats lägga bort mina gymnasiebetyg och jag hittar dom inte. Dom är spårlöst borta! Var hem i morse innan bussen gick för jag har alla andra betyg i en pärm, men icket. Har letat som en tok här i lägenheten men.. Icket! Måste fara och kolla hemma igen senare! Eller de blir nog imorgon för ikväll är det match!

Holmsund City - Täfteå
19.30  Storsjö


Annars så har dagen varit bra. Varm och skön faktiskt. Sommarvärme!

Måste åka och handla så jag får nå mat.

Syns på matchen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0