Slut.


Då har jag jobbat klart mina 3 dagar på Länsförsäkringar. Känns jätte tråkigt för jag trivs verkligen där! Kul har det varit!
Igår tränade jag min första innebandyträning på 2 veckor. Vet inte vad jag tycker egentligen. Kul var de väl men.. Ja, vi får se. Match imorrn iallafall mot Täfteå i Holmsund.

Idag ska vi hem till mamma och pappa och fortsätta måla taken. Blir korridoren utanför toan och kanske köket om vi ids. Allt de sitter ju ihop så vi får se hur vi gör. Tar som sagt ganska lång tid att måla. Vi har kommit på att första varvet torkar snabbare så målar vi de kan vi äta lunch och sen måla andra varvet. Smart va?

Nu ska jag gå och klä mig så vi kan åka.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0