Intervju igen.

Då har jag varit på en till arbetsintervju. Idag. På en lördag. Blev himla chockad när dom ringde igår vid 16 och fråga om jag kunde komma in 9.30 idag. Så de gjorde jag. Jag var på Lernia och det var en intervju i förberedande syfte. Blir de så att industrin behöver folk så har dom klart med intervjuerna, så det var inte för ett speciellt jobb. Dom ringde även från Uniflex igår, om de där jobbet som jag var och snackade om i onsdag. Dom tyckte att testet gått bra (svarade inte på 4 av dom 13 frågorna) och undra om jag kunde tänka mig att jobba där i ett år. Nja, dom skulle höra av sig igen så får vi se. Skulle samtidigt vara skönt att ha en inkomst men jag vet inte riktigt. Efter min intervju åkte vi och köpte present till min kusin Frida som fyller år på måndag. Vi köpte samma saker till oss själva, men eftersom jag inte vet om hon läser denna blogg så kan jag inte lägga in bilder på det nu. Få bli efter måndag. Nu tror jag de får bli lunch. Tomtegröt :) Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0