4 timmar.




Shit.. Idag har vi målat hela dagen. Första varvet tog ungefär 4 timmar. Köket är förbannat stort har jag insett. Men nu är det bara 1,5 varv kvar. Gjorde halva taket nu ikväll innan Biggest Loser börja. Så de känns ganska bra. Går nog fort imorgon nu när det inte suger lika mycket.
Annars så har det inte hänt allt för mycket idag. Kunde inte träna för jag har ont i knä, har hunnit handla och sen har vi bara varit på Sjöstigen. Myys.

Imorrn ska jag upp och tvätta vid 7, åka och måla och sen vet jag inte vad dagen bjuder på. Vi får se, men förmodligen så blir det bara att måla. På kvällen blir det tacotallrik hemma hos mamma och pappa så de blir kanon. Gottigt.

Nu måste jag krypa ner i sängen om jag ska orka upp imorgon.

Sov Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0