Fortfarande hemma.

Är fortfarande hemma idag.. Mår inte alls så bra som jag trodde att jag skulle. Har ont i magen, mår illa och skit ont i huvudet. Har dessutom blivit snuvig! Jippi! Får se hur jag känner mig imorrn. Men de blir nog att fara till skolan iaf.
Igår kväll hände inte så himlarns mycket här. Såg på innebandy på tv. Dalen - Helsingbord. Tyvärr så förlorade Dalen. Men till det så åt vi en semla :) från Nisses såklart! Otroligt gott men jag kan tala om att så dåligt som jag mådde efter jag ätit den är länge sedan. Huvvaligen.

Nu ska jag snart gå hemmåt. Daniel ska fara på gymmet så jag åker hem.
Tänkte vara hemma ikväll så mamma får skämma bort mig. Haha..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0