Sjuk.


I morse när jag vaknade hade jag huvudvärk. Och det har jag dock haft några mornar. Tycker inte alls att det är speciellt roligt. Dessutom så är jag ständigt trött. Sov ungefär 10 timmar i natt men är dötrött. Kan inte fatta det. Hur ska de gå när jag ska jobba på torsdag?

Annars så blev det en lugn kväll igår. Satt hemma själv till halv 10 ungefär då Daniel kom hem. Jag hade då köpt massa góbröd som jag skulle bjuda han på. En god macka helt enkelt. Somna ganska fort när jag lagt mig.
Idag vet jag inte alls vad vi ska göra. Tror inte jag ska träna ikväll då jag inte känner mig helt pigg än. Dumt att spela igår!



Bild från matchen igår.

Nu ska jag höra med Danne vad vi ska göra.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0