Prövar



Kanske blir så?

Nu när jag är arbetslös så ska jag pröva en sak. Jag ska pröva Biggest Loser lite granna. Ska försöka träna mellan 4-6 timmar per dag och äta rätt. Så i morse ringde klockan kl. 7. Daniel åkte iväg till Håknäs och hans bilar. Jag startade en tvättmaskin, klädde på mig träningskläderna och gick ut. Gick hem till Sjöstigen, tog en omväg så de tog 30 minuter. Hoppade på cykeln som jag hade där och cyklade runt Lövöudden, tog en omväg hem. Så det blev en cykeltur på 40 minuter. Då har jag redan hunnit träna 1h 10min och klockan är 10. Bara några timmar kvar.
Ska ta mig lite lunch snart och sen blir det gymmet. Ikväll blir de promenad igen.

Sak bli spännande och se hur det ska gå. Om de blir någon skillnad.

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: amanda

:O oj!!! de är inte ens samma person ;) fattar inte hur man kan bli så olik sig!

2010-09-14 @ 20:11:00
URL: http://amceli.blogspot.com/
Postat av: Gabriella

Nä, det är ganska sjukt ;P

2010-09-14 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0