Onsdag.



DET ÄR SOOOL IDAG!!!

Vi har nyss käkat frukost och Daniel har tagit bilarna över till Obbola och min kusin Frida. Han ska hjälpa Patrick med något. Själv så ska jag snart ta på mig löparkläderna och fara ut på en runda. Blir inte samma som igår iallafalla! Måste kunna springa ikväll när det är innebandyträning.

Vid 13.00 idag så ska jag på det jätteroliga Arbetsförmedlingen. Får se vad dom säger denna gång då. Ska bli spännande att höra.

Vi hade funderat på att åka söderut i helgen eftesom att Micke skulle ner. Men då visar de sig att ingen kan som bor där. Klara och Elin är i Frankrike, Mogge är borta och Camilla skulle bokföra. Så de blir nog ingen resa, tyvärr. Får bli senare. Ner och söka jobb kanske. Haha

Dags att göra sig i ordning.

Ha en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0