Helgen.


Nu är jag tillbaka igen efter ett litet uppehåll. I fredagskväll blev det tacotallrik hemma hos mamma och pappa och de slutade med pilkastning och wii, där tjejerna vann helt klart!
Igår när vi vakna så tog vi cyklarna till mina föräldrar igen där Daniel hjälpte pappa att bygga bro och jag hämta pizza, såg hockey och lite sånt. Kvällen blev i bilen i stan i hopp om att de skulle va nå race men icket. Blev att åka hem tidigt istället. Skönt!

I morse ringde klockan vid 8. Jag blev hämtad vid 9 och Daniel åkte iväg mot Vilhelmina och hämta en bil.. Ännu en. Jag begav mig med Becky, Sussi och Isa till Sävar där jag faktiskt spelade match idag. Något som jag inte skulle ha gjort. Vred knä på uppvärmingen och känner mig sjukare nu. Skitont i huvudet.. Får se hur de är imorgon!



Eftersom Daniel inte är hemma så blev de middag hos mamma och pappa och nu sitter jag här ensam hemma i lägenheten med en stor kopp te, godis, ljus och en ny korsordstidning.

Ha en skön kväll.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Usch det lät inge vidare det där med knäet!! Hoppas d går över =( Allt bra med er uppe i Ume? Själv har jag fått lägenhet i Arvika nu.. skönt att få närmare till jobbet =) Hälsa Danne! Puss å kram

2010-09-13 @ 19:48:08
Postat av: Gabriella

Det är lugnt. Kändes bara på kvällen och dagen efter, men nu är de bra igen :)

Det är jätte bra här, håller på bli friska från en nedras förkylning. Själv då? Får du någon ordning på lägenheten? :)

Kram

2010-09-14 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0