Får dom verkligen göra så?


Då var det gjort. Nu har vi varit och röstat. Slipper vi görat på söndag.
Den där grejen som Daniel skulle få veta var om han fick ett jobb eller inte. Han höll på få det men fick nyss ett sms där de stod att det inte blev något. Hälsningar Lernia. Får dom verkligen göra så? Skicka ett sms från sitt privata nummer och tala om att man får eller inte får ett jobb. Låter helt overkligt i mina öron. 

Ikväll blir det tacos hemma hos mamma och pappa och jag får se hur de blir med matcherna i helgen. Känner mig långt ifrån frisk men man vet aldrig. Större mirakel har skett.



Nu ska jag lösa ett av korsorden som är i krysstidningen som vi köpte idag.

Ha en bra dag.



Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-09-10 @ 12:08:23
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0