Elvis.


Idag så var jag på arbetsförmedlingen. Blev inte så mycket sagt men jag var där  iaf i 20 min och när jag skulle gå därifrån så träffade jag Berith. Hon lovade att hon skulle titta på lite jobb åt mig. Blir nog bra :)

Annars så har jag inte hunnit göra så mycket idag. Varit ute och sprungit, arbetsförmedlingen och varit hem en sväng. Skulle titta till Lewis men den ända som var hemma var Elvis. Pigg och allert. Han sprang upp för trappen när jag kom hem, den sötnosen. Åt upp all korv och han har äntligen börjat lägga på sig lite fett. Han som har varit så smal.



Ikväll blir de nog ett till löppass, barnvakt och sen innebandy.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0