Det går.


Usch vilken väder det är nu! Var uppehåll och ganska skönt ute när jag gick till gymmet i morse. Men när jag skulle där ifrån tror jag himlen öppnade sig. Och det bara ökade ju längre jag gick. Kan säga att jag blev ganska blöt, och tyvärr så fanns ingen tvättid nu så jag kunde inte slänga in allt i maskinen. Men det går bra ändå!

Har hunnit träna 2,5 timme idag. På gymmet blev det dessutom så de känns bra. Bara några timmar kvar. Har som mål att träna 4 timmar + innebandyn ikväll. Får se om det går. Lugnar sig vädret så blir det en långpromenad, annars får de bli gymmet ikväll igen.

Till lunch blev det spagetti carbonara, gjorde så jag får matlåda imorrn och fredag när jag ska jobba på Länsförsäkringar. Jag är så smart! Såg även att min ros har slagit ut. Rosen som jag fick av mamma och pappa när jag opererat mig. Den lever än!



Nu blir de kaffe, lite choklad och korsord.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0