31 000 steg.


Efter 4,5 timmes träning och nästan 17 000 steg idag så lockar sängen väldigt mycket. Ska upp tidigt imorrn också så jag tror att jag ska gå och lägga mig nu. Ska jobba på Länsförsäkringar imorrn, fredag och måndag. Blir bra att få några kronor nu när man är arbetslös.

Jag är ganska nöjd med mina 2 första "Biggest Loser"-dagar. 31 000 steg och 8,5 timmes träning på dessa dagar är ganska bra. Får se hur de blir nu när jag ska jobba mellan 7-16. Får lösa de på något vis.
När jag var på gymmet ikväll var de två k*rringar där som var så jobbiga. Det var jätte mycket folk och jag hade precis fått mig ett löpband när dom frågar hur länge jag har kvar. Ja, sa jag.. Jag hade tänkt springa också. Då blev en av dom tokig och sa högt till en annan att jag ska inte bara gå, jag ska springa också. Sen satt hon och sura och prata med sin vännina om hur dåligt de var att jag skulle träna så länge och bla, bla, bla. Bli aldrig så när du blir gammal!

                                                                   Kul att Sara ringde idag:)
Nu ska jag sova.
God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0