Sovmorgon och träningsvärk.


Det blåser sjukt mycket idag!!

Sovmorgon idag och det var riktigt skönt! Hade dock kunnat sova längre men man ska inte sova bort dagen! Direkt när jag vakna gick jag ut på en morgonpromenad.. (Programmet jag går efter) och sen blev de frukost med mamma, som är hemma och är sjuk. Inte skoj alls!
Nu sitter jag bara här med en oerhörd träningsverk i typ hela kroppen. Men mest i baksida ben och ryggen. Tog bra de jag körde igår på gymmet, sen så kan ju innebandyn haft sin lilla tillgång till de med. Länge sedan jag sprang så mycket!! Saknar innebandyn!!

Nu ska jag göra nått.. Vet inte vad. Kanske fara på gymmet :)

Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0