Sista provet.



Precis kommit hem från ett någorlunda långt träningspass. Blev 1h och 20min. Men nu är det gjort! Otroligt skönt. Är dessutom så jädra less på att vänta med svar från läkarn om knä så jag ska iväg och spela lite innebandy ikväll. Måste ju få testa hur de känns! Och känner jag mig rätt ( som jag tror jag gör ) så kommer jag träna hela träningen.. Går nog av om det absolut inte går!!

Idag var jag på skolan och gjorde de sista provet. Det sista provet för alltid! Kanske.. Men det sista på gymnasiet iallfall. Och gud så skönt. Nu laddar jag inför nästkommande torsdag då det är balen med Sara. Kommer bli kanon!! :)

Jag har även hunnit jobba lite på brännan idag och ja, de syns lite granna.

Jag har hunnit gå igenom  min garderob också. Hittade en gammal favorit. Bara jag kunde komma i dom så skulle det vara bra. Men nu har jag ett mål. Och jag ska klara det!!


Vad tycks om mina byxor? :)

Nu ska jag gå och se hur de går för mamma med maten. Hörde att de skulle bli lasagne till middag. MUMS!

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0