Onsdag.

Nu har jag nyss kommit hem från Storsjö efter ett långt träningspass. Började med 60min på crosstrainer till Biggest Loser och sprang även lite. Efter det 30 längder i bassängen. Var otroligt skönt med belöningen, BASTU!
Så nu sitter jag vid datorn, efter att ha sett på Fuskbyggarna, som förövrigt var från Umeå.
Alltid lika roligt när man ser att ja, dom är också i Holmsund. På något vänster så har typ alla någon gång i sitt liv varit i Holmsund, så även denna gång.

Underbara Holmsund!

Just de, jag och Daniel var och köpte 2 fotöljer och 2 string blommbänkar idag och fick med en stringhylla på köpet. Ganska värt och ganska coola saker :) Me like!

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova tror jag.  Imorgon väntar en heldag på SF med facket. Jippi!

Sov Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0