Min dom.



Jag glömde ju berätta att läkarn ringt till mig idag. Han sa att proverna inte visa så  mycket. Jag har inte reumatism, eller ja, 2 prover var "för mycket" men det var inte tillräckligt för reumatism. Man kan tydligen få så om man hade en inflammation eller nått. Hörde inte riktigt, men reumatismläkarna hade sagt att det inte var nått i allafall. Med cystan så hade han pratat med flera andra läkare och dom hade kommit fram till att den kommer inte försvinna av sig själv för att de är för mycket ärrvävnad. Hade det bara varit vätska så hade den kunnat torka ut men de kommer inte min göra så jag är uppsatt på operation. Det fick jag välja om jag ville eller inte, så jag sa att jag vill inget annat. Jag vill ju bara få bort skiten nu! Så då får vi väl se när jag blir ditkallad. Hörde att Sussi hade fått komma 3 dagar senare och en annan hade dom ringt in dagen efter. Bara dom inte ringer på torsdag så!! :)

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0