Helgen.

Precis kommit hem från Daniels pappa och sitter vid tvn och ser Top model.
Igår blev det städa och sånt hemma hos mamma och pappa och vi premiäråt på altanen! Riktigt mysigt och nu är det snart sommar på riktigt!! På kvällen blev det att fara ut och åka lite mustang. Eller åka, jag körde och det är riktigt roligt. Musik och gamla bilar är sommar! Fick bränna lite gummi på bangården också så det var nice :) Tror att killarna som var där blev lite impade!

Vi köpte även lite mer möbler igår och denna gång blev det 2 sängbord i teak. Tror inte att vi kommer ha dom som sängbord men dom var väldigt söta iallafall :)



Nu ska jag koka en kopp te, har så ont i halsen och sen ska jag bädda ner mig i soffan.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0