Seeeemlor!!

Nu har vi varit hem till mamma och pappa och fikat semlor. Semlor och lussekatter är kanske de bästa som finns. Älskar det!! Sen när jag och mamma började se Projekt Runway så somnade vi båda två.. Lyckat!
Nu sitter jag här hos Daniel och funderar på riktigt att gå och sova. Men mamma säger att de hade med min mage att göra att jag är så trött. Tror på henne!

Imorrn ska jag klippa mig. Så vi får se vad de blir. Tror inte att de blir snaggen iallafall. Då skulle nog Sara döda mig. Haha.. Hon har ju sån panik inför balen redan och skulle jag komma utan hår på ena sidan så skulle hon nog bli ännu mer nervös. Jag tror att de löser sig.


Vi kanske ska gå såhär? :D

Nu orkar jag inte skriva mer. Orkar knappt hålla uppe ögonen.
Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0