Torsdag

Idag väcktes vi av dörrklockan, och de slutade aldrig att ringa. Daniel gick upp och öppna och då var de dom me den nya kylen. Tyvärr så var de nå fel. Så dom är tvungen att beställa om och så. Kommer kanske nästa vecka. Det var ju tyvärr samma sak med spisen förra gången.
När jag klivit upp så gick jag till vårdcentralen, skulle lämna prover igen och när jag kom dit så fatta inte sköterskan vad jag skulle göra där. Hon kolla på datorn och såg att de va en sköterska som skickat dit mig och jag fick lämna men.. Ganska onödigt ändå. Haha.. Svaren såg ungefär lika dana ut dessutom. Kanske skulle jag få veta imorrn.

Efter det blev de frukost och sen gym. Var lääänge sen jag var på gymmet sist. Det är nån gång innan jag åkte till Ghana och de var den 1a februari. Så det var ett bra tag sen och de kändes ;p Men gud så skönt de är att träna!
När vi var klar så åkte vi på Konsum och handla lite till lunchen. Och efter alla födelsedagar och gófika så blev de sallad till lunch. Ost och skinksallad som blev väldigt god.




Jobbigt att stå och skära gurka och försöka va nyttig när 
man har kakfat och bullpåse framför sig..


Nu ska jag läsa boken lite och se lite skidor.
Kanske ska jag spela lite spindelharpan.

Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0