Tisdag.

Då är det återigen en dag som jag inte är på skolan. Var på vårdcentralen kl. 10.30 och ska tillbaka dit kl. 15 igen. Att ingen kan förstå vad det är för fel? Ont har jag ju men dom vägrar typ tro det. Aja, får se vad dom säger när jag ska dit senare.

Det jag tycker är jobbigast med GImetoden är frukosten. Jag är van att äta mycket då och älskar frukosten men nu blir de inte så mycket. I morse blev de 2 ägg, skinka, ägg och en tomat. Plus ett glas vatten. Blev mätt men jag älskar ju mina mackor..
Till lunch och middag går det bättre och idag bestod min lunch utav äggröra, bacon, sallad och tomater och vatten.


Det är betydligt lättare med lunchen!
Nu vet jag inte vad jag ska göra. 2 timmar kvar tills jag ska vara där igen..

Aja, Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Klara

Söta gumman. Jag lider med dig! Puss

2010-03-23 @ 20:55:07
URL: http://krogerprintz.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Tack så mycket :) nu börjar de faktiskt kännas lite tungt med allt.. Puss

2010-03-23 @ 21:38:36
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0