Söndag.

Då har man vaknat och hunnit äta frukost idag. Sitter nu och ser på Livräddarna på Bondi Beach. Ganska roligt att se faktist.. Men vart har solen tagit vägen? Igår var de strålande sol och nollgradigt. I morse när jag vakna var de snöstorm? Vad händer?
Undra vad man ska hitta på idag då? Tror att jag ska ner på hallen och se Herrarnas match men det är inte bestämt. Imorgon ska jag iallafall klippa mig. Får se vad de blir. Kan nog inte klippa allt för mycket, det är ju bal snart. Haha..
Såg att det är Vasaloppet idag också. Fy fasen vad jobbigt de ska vara att åka det men gud så kul. Jag kommer nog aldrig att ställa upp på det. Hatar att åka skidor. Haha..

Nu ska jag se lite på tv så får jag se vad som händer idag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0