Snart så..

Bläää..! Sitter på skolan nu och har Svenska. Har precis lämnat in mitt PM inför mitt tal. Måste skriva talet nu under lovet eftersom vi har redovisning veckan efter. Ska ju snacka 5 min så de blir ganska långt tal! Ska dessutom prata om Relationer och har valt nätdejting. Får se hur jag lägger upp det men ja, de måste bli en del ;P


Vi har även kommit på att det är bara 10 veckor kvar tills studenten. Helt sjukt! Snart är det det verkliga livet, på riktigt! Helt sanslöst! Vi har kanske fixat en vagn nu också så de börjar kännas ganska lugnt. Dock så har vi inte fått våra mössor än och ingen verkar veta vart dom är så, det är inte lika roligt!

Ikväll kommer Frida förbi och vi ska sedan fara till Oleary´s och träffa resten av Ghana gruppen. Men tyvärr så hinner jag bara vara med typ en timme för sista bussen hem går 23.15. Tråkigt men sant!
Jag kan inte vara me på lördag heller när vi har den riktiga festen! Tråkigt :( Men mormor fyller år och jag är i Malå då. Jag gör allt jag kan för att komma min älskade grupp!

Nu ska jag jobba lite tror jag :)

                                                                                          Påsklov ikväll också :)

Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0