Sjukan.


Då är jag hemma igen då efter en förmiddag på sjukhuset. Igår när jag for till vårdcentralen blev jag uppskickad till akuten så jag låg där mellan 16 - 22 igår och fick åka tillbaka i morse för det hade inte blivit bättre.
Jag har alltså fått inflammation i blindtarmen. (jippi, vilket underbart år jag haft. njursten x 2, cysta i knä och nu blindtarmen.. vad ska de bli av mig?)  Blir de värre eller får jag feber ska jag åka in och då opererar dom nog. Så nu är jag hemma med magont och har precis fått i mig en macka. Jag har iallafall gått ner 2 kg sen i måndag. hahah..


Påväg till Ghana. Vit och rödhårig. :)


(Nästan hemma från Ghana. Lite brunare men med jätte ljust hår ;P)

Det har inte hänt så mycket för mig sen igår som sagt. Bara sjukhuset, sovit och sjukhuset igen.
Nu ska jag krypa ner i soffan tror jag :)

Tack Isa för att du ringde!
Sötnos.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0