PM

Har precis skrivit klart mitt PM till svenska nationella. Vet inte om det duger men nu är de skrivit och jag för fila till det på lektionen på onsdag. Får höra med Hasse då om de är okej!

Idag så fick vi igen proven som vi gjorde förra måndagen och jag fick lååångt över förväntan. Fick VG+ och bara 4,5 fel. Himla bra om jag får säga det själv! Kändes inte alls nå bra. Alltid skoj att få såna överraskningar!!
Efter skolan så for jag direkt på gymmet. Och eftersom jag har ont i mitt knä så blir det bara att gymma överkropp. Så nu är jag helt slut i armarna och i axlarna. Magen fick sig lite också. Men det var så mycket folk som var ivägen så jag orkade inte göra allt. Gick hem istället :)

Jag har även fått någon snilleblixt nu.. Vill snagga ena sidan som jag hade för ett tag sen, men jag vill också ha långt hår.. Någon som vill hjälpa mig att bestämma?
   
Snagg             eller                 långt?                Eller kanske permanent?

Nu blir de kaffe och innebandy!

Kommentarer
Postat av: amanda

svårt :/ blev verkligen helt olika stilar med dom olika frillorna men jag tror på premanent eftersom de har du ju längtat så länge efter och du är jäkligt snygg i det :P

2010-03-29 @ 19:02:13
URL: http://amceli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0