Njursten.. Igen

Idag har jag varit på vårdcentralen 2 gånger. Har dock inte fått veta så mycket men dom tror att de kan vara njursten.. Igen. Har fått några tabletter.. Igen. Och ska se om de blir bättre i väntan på röntgen.. Igen!

Aja, har ju fått veta lite mer iallfall.
Annars idag så har jag varit duktigt. Ätit rätt och varit och gymmat. Jag har börjat med en Svenskauppgift som ska vara inne på fredag, har skrivit 1 sida av 2 så det känns bra. Jag har även sökt jobb. 2 stycker har de hunnit bli och fler blir det. Har några som jag ska skicka in ansökningar till. Så nu börjar det kännas lite bättre.

Dessutom så är jag grymt sugen på att åka söderut nu under påsk. Antingen till släkten i Uppsala eller släkten i Huvudstaden. Kanske båda 2 :) Måste bara höra om dom är hemma.

Nu ska jag skriva lite mer på min svenska uppgift om boken jag läst. "Jävla John" heter den. Ganska bra!
Så sov så gott!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0