Min lediga dag.

Har precis kommit hem från gymmet. Har fortfarande träningsvärk sen i tisdags men jag for dit ändå. Träffade Daniel där och vi började. Kände direkt att jag inte kunde göra så mycket p.g.a trötta muskler. Men jag körde på lite ändå. Det är så tråkigt nu när jag inte kan gymma nå ben. Eftersom jag varken kan böja eller sträcka ut mitt ben rakt så kan jag inte träna mina ben, och det är de j ag tycker är roligast. Det är där jag har mest muskler och det är dom jag vill ha starka. Menmen.. Det ger mig bara en anledning till att träna allt annat. Så nu har jag väldigt ont i min mage. Haha..

Annars så håller jag på att skriva om islam och sånt. En skoluppgift. Har skrivit typ 1,5 sida nu och har bara svarat på 2 frågor.. Jippi.. bara 11 frågor kvar.

Dessutom tror jag att de går ganska bra med min GI metod. Har inte kollat ordentligt men jag tror att jag redan gått ner något kg. Det är kul :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen käka lunch och fortsätta med islam.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0