Min fredag.

Nu har jag varit jätte duktig faktiskt! Har gjort en powerpoint till Miljön, börjat skriva på mitt PM till svenskan och nu sitter jag på samhälls lektionen och gör ja, i princip ingenting.
Lunchen idag var väldigt speciell. Vegetariskt mossaka med linser och fetaost. Inte jätte dålig men inte så mycket mat heller. Skönt att jag slutar snart!
Patrick ringde också. Ska fara till Obbola och vara barnvakt efter skolan. Elsa har tydligen magsjuka och varken Patrick eller Frida är hemma så då åker jag dit och ser till henne tills Frida kommer hem.




Fick även sms av Daniel som berätta att vi fått den nya kul och frysen :) Blir jätte bra.

Nä, dags att ladda inför helgen :)

Ha en underbar dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0