Lite om dagen.

Har precis kommit hem från hallen. Vi gick och såg matchen ändå. En match som Holmsunds herrar förlorade. Och återigen på alla utvisningar. Synd, för dom kan spela om dom vill!
Fasiken så kallt det är ute. Eller egentligen är det inte kallt men när de blåser är de svinigt kallt. Jag tror de ligger på runt -2.
Ikväll tror jag inte att de blir så mycket mer. Ska åka hem och hämta lite grejer som jag kan göra bort imorrn när jag liks ska in på stan. Tex. växla pengar som blev över i Ghana. Alltså dollar. Tack Frida för att du påminde mig!


Vi köpte även semlor idag som vi ska äta..!! :D

Nä, jag ska nog gå och börja med maten. Idag blir det kassler i ugn med nån sås och ris till! :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0