Lååång kväll.

Klockan är snart halv 2 och jag har hunnit mycket denna morgon. Vaknade vid halv 11 av väckarklocka, packa ihop all tvätt och gick ner i tvättstugan. Ides inte lägga mig igen så jag satte mig här vid datorn och satte igång med Islamarbetet. Hade kvar dom jobb 3-4 jobbigaste frågorna som nu bara är 1,5 kvar. Underbart skönt! Jag har dessutom fyllt diskmaskinen och satt på den så de blivit lite ordning i köket.
Tänk då på att jag gjort allt de här fast vi kommit hem vid 4 i morse.. Jobbigt att man tappade en timme i natt.


Plupp och Sara på förra lagfesten, och Sussi!! :)

Igår kväll så var jag och Daniel och gratta Sara iallfall. Trevlig folk och trevlig dricka. Jag hade inte tänkt dricka men blev bjuden när jag kom dit så de sluta med att jag var på Olearys också. Haha.. Daniel stackarn, for till Erik och var med han dom 2 timmarna vi var på krogen.
Sussi skulle fixa in oss på Rex men när vi inte kom in dit gick jag och Plupp till Olles. Där smög vi oss in via rökrutan och slapp stå i kö och visa leg. Så vi kom in ganska snabbt. När Sara, Anna och Sussi kom dit fick dom lov att ställa sig i kö stackrna, de regnade ju dessutom!
Där inne träffade vi massa Holmsundsbor, äldre än mig men roligt att träffa dom. Dom flesta hade jag gått på dagis med!:)
Kom som sagt hem vid 4 i morse.

Nu ska jag gå och se om tvätten torkat.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0