Jag har varit duktig idag.

Nu ska jag äntligen befria mig från skolarbeterna och sätta mig framför tvn. Har gjort klart nästan alla  uppgifter om Islam. Bara dom 3 tyngsta kvar.. Jag har gjort klart båda svenka uppgifterna och de känns så underbart! Snart är jag ikapp min klass igen! Bara 2 prov kvar att göra. Haha..



Jag har iallfall sett Sveriges Värsta Bilförare och det är så underbart roligt. Nu ska jag gå och se på Lyxfällan innan jag ska försöka mysa med mina älskade katter och sedan sova.
Imorrn är det skola mellan 8.20 - 12.30. Ganska lugn dag.
Får se vad helgen bjuder på mer än att fara till Söt Sara på lördag.

Sov Gott!

Sötnosen Elvis.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0