Ja, må han leva!



Idag fyller Daniel år så vi har hunnit fika gófika. Prinsesstårta och min bakade After Eight kaka. Riktigt gott!
I morse steg Daniel upp med mig och fika och fick även öppna sina paket från mig. En rygg- och nackmassage hos Monica på Take Care och ett sällskapsspel, Kampen mellan Kvinna och Man. Väldigt roligt spel men kan dock bli lite mycket diskussioner. Men huvudsaken är ju att jag och Anneli vann över Daniel och Joel förra gången! :)

Idag på skolan hände det inte så mycket. Första lektionen var religon och då skulle vi analysera en artikel. Väldigt enkelt, sen visade det sig att jag inte skulle vara på NK:n så jag gick in på stan och lämna tillbaka min skjorta som jag köpt på HM. Sen åkte jag med Kicko till skolan och käka lunch och fortsatte min dag. De visade sig även att jag inte skulle ha sista lektionen så jag slutade vid 14 istället för kl. 15. 40. Så underbart skönt!
Smet lite tidigare från sista lektionen så jag hann springa in på stan. Gick in på Lindex och gjorde några fynd :)

    



En tubtopp med typ nitar och en klänning me nå grejs uppe vid axlarna :)

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt snygga kläder :)

2010-03-17 @ 21:36:22
URL: http://vidmaark.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tack så jätte mkt :)

2010-03-17 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0