Igår och idag.

Då är man hemma igen. Kom hem vid 1 igår kväll. Så sent brukar vi inte var  borta när vi far dit upp men eftersom vi kom dit vid 16 så blev de inte annat. Dagen igår bjöd på mest bilåkning, gófika och mat och massa prat. Trevligt, trevligt!
Daniel blev även klippt där uppe. Så nu är han laddad inför sommaren :)


Min Daniel när vi hämtade Elvis :)

Ikväll ska jag på fest med min kära Ghanagrupp. Vid 18 ska vi vara där och då bjuder Stor Danne på middag(!?!), något som ingen av oss trodde han kan. Men vi får se ikväll om de går att äta :D. Men innan vi åker dit så ska vi tjejer träffas före och ja, göra oss i ordning typ. Jag vet inte riktigt. Haha.. Göra tjejgrejer kanske, vad de nu är.
Nä, man kanske ska bege sig ut i solen på en prommis. Är ju varmt idag.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hej vännen :D Hur mår du ?

2010-03-12 @ 19:59:36
URL: http://rme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0