Hahha.. G4S!!



Ikväll har vi inte haft besök av en, utan 2 G4S bilar. Haha.. Första gången såg jag dom så jag sänkte volymen och de blev inget. Men andra gången. Då hade vi släppt av Erik och Amanda vid bussen och kommit hem. Jag plockar undan och säger till Daniel att "Nu är G4S här igen". Han tar kort och går till dörren och kollar. Då smyger dom sig upp till vårat hörn, han ser en hand som sträcker sig för vårat "öga" på dörren. Daniel öppnar och snackar med han och han säger att han fått en störning. Så jädra kul! Daniel står ovetandes där. Fattar inget. Dom står kvar här utanför kanske 10 min och snackar innan dom far iväg.
De komiska är att vi inte ens spelat musik högt. Vi har spelat wii, kunnat prata och spelat kanske musik i 5 min innan jag tycker att de är för högt och sänker så vi kan prata med varandra. Tydligen har någon ringt och sagt att vi stör. HAHA!!! Tur att jag stängt av musiken innan dom var här och "smyg lyssna" på våran dörr.

HAHA..
Nu: Sängen!

Sov Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0