Fredag

Då sitter man här en fredagskväll. Har precis duschat och hör ljuden från Ghana. Daniel för över våra filmer till datorn så jag hör allt vi gjort, min kära Ghanagrupp! Saknar er och Ghana så förbaskat mycket. Tur vi ska träffas nu under lovet!!!
Idag har jag då varit på skolan. Gick väl sådär men jag klarade iallfall hela dagen, tills kl. 13. Men ont i magen har jag haft..! Ganska slapp dag ändå. 3 lektioner varav på 2 såg vi film och på 1 satt vi i datasalen. Dom dagarna gillar jag :D
Jag har även köpt nya skor idag. Fyndar alltid på Din sko. Älskar den affären. Skulle köpt 3 par men jag gick bara därifrån med 1. Blev lite för snål. Men kan lova att dom andra paren kommer att stå här hemma innan sommarn!


Typ en sån här fast min är vit :)


Till middag åt vi lyxmiddag. Kött med bea och potatisgratäng och sallad. Mumsigt värre! Och tur som jag har så får inte jag laga mat till någon annan innan jag fått svar på mina prover så jag kan bara glassa runt :) Jag stekte köttet men inte så mycket mer. HAHA

Nu hör jag tonerna till Bob Marley - Three Little Birds och vill tillbaka till Ghana med min grupp.
Älskade, älskade ghanagrupp :)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag var med en kompis idag och vi tittade på bilderna från ghana...det gör ont i hjärtat av att vi inte är tillsammans längre.. :(

2010-03-06 @ 01:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0