Doktorn.

Fortfarande hemma idag men ska till doktorn lite senare. Vid 3 tror jag att jag ska vara där. Till en början skulle jag inte ens få fara dit för sköterskan.. Haha.
Min frukost idag har bestått av ett halvt glas hälsofil, det var de jag fick i mig. Och min lunch av en macka med ett glas cola (cola är bra för magen!). Får se om jag får i mig nått vettigt. Som pizzan vi fick äta efter 3 veckor med samma smak på maten. Det var himelskt!



Kom även på att jag faktiskt glömt att ta malariatabletterna nu när vi är hemma. Skulle ha tagit sista idag men de blir nog första. Bara jag inte fått malaria.

Går till soffan och lägger mig nu tror jag.

Mer kommer sen.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: " Princess "

Fan.. det har jag också glömt! :O

2010-03-04 @ 10:22:48
URL: http://emeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0