After Eight kaka

Blev aldelles nyss klar med min After Eight kaka som Daniel ska bjuda på imorrn när han fyller år. Hoppas att den blev lika bra som förra gången. Då var den sjukt god. Underbar kaka :)



Annars idag så har jag varit på skolan, haft 2 lektioner och sen har jag varit på vårdcentralen och lämnat kissprov. Trodde att jag fått urinvägsinfektion men ikket. Istället så kan de röra sig om att min "kära" njursten satt sig i urinröret. Får väl se när jag börjar klättra på väggarna.. Börjar ha otroligt ont iallfall. Någon som vill byta liv med mig för ett tag eller så?

 - Njursten x 2
 - Salmonella
 - Cysta i knä
 - Sten i urinblåsan?


Nu ska jag fortsätta se "Världens kanske sämsta pojkvän.. Ever" som går på TV400.

Sov Gott.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0