Bilder


Det är så himlarns mycket nu så jag har knappt tid att sitta vid datorn. Jobbar mellan 7-16 och efter det blir det att få i ordning i lägenheten. Det har börjat ta sig men det är tyvärr mycket kvar. Idag har jag fixat med blommorna så jag är rätt så nöjd med dom och alla gardiner är på plats. Tack mamma för att du har hjälpt oss med alla gardiner! :)


Gardinerna som mamma sytt :)



En blomma som jag planterat om + några av dom andra blommorna.




En del av köket.


Gardinstyget!! :)

Idag åkte jag till skjuhuset för att jag skulle ta bort stygnen och träffa sjukgymnasten. Jojo, när jag kom dit så sa dom att de är imorgon. Så det var bara att åka ner på jobbet igen. HAHA.. Lyckat. Så de blir en sjukhusvistelse imorrn igen.

Någon som för övrigt vill köpa en expedit hylla? Man ser den lite på bilden från köket. Den stora vita saken ;P

Nu dags för fotboll!

Sov Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0