Piteå 2010

Mitt älskade innebandylag hade avslutning i helgen i Piteå. Gud så roligt vi hade. Fantastisk show, god mat och trevligt sällskap.
När vi kom upp till Piteå igår så gick vi direkt och åt lunch. Efter det blev det såklart bad!! Gud så kul det är med vattenruschkanor. Vid 17 blev det lekar och på kvällen blev det show med 4-rättersmiddag. Var länge sedan jag var så otroligt mätt! Men gudars så gott det var. Otrolig show med bra musik och vi fick borden närmast scenen så vi klagade inte direkt. Efter showen var det dans och vi stod mitt på golvet och dansade och sjöng för fulla muggar. Vid 2 gick vi och la oss efter en lång dag!

I dag så blev det bad igen och efter det en bowling omgång. Jag vann första och hann inte spela klart andra men det var kul! :)
Sitter hemma nu och är så sjukt trött så jag tror det blir sängen snart.







Sov Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0