Helgen.



Helgen har gått fort och imorrn är det måndag igen. Börjar nog jobba imorrn. Beror på hur mitt knä mår. Förövrigt så går jag utan kryckor och gör det ganska bra. Känns helt okej faktiskt. Knappt ont men det verkar blöda ändå..
Igår hade pappa köpt jordgubbar som vi åt :) MUMS!

Igår var jag och Daniel barnvakt åt Jon och Elsa. Mina små favoriter. Gick hur bra som helst, Elsa somna i soffan och Jon satt och spela dataspel med Daniel.
Idag har vi bara packat ner allt i lägenheten i lådor. Det är nästan klart och gud så skönt det känns. På tisdag får vi nyckarna och börjar flytta in lite smått. Till helgen blir det flytt på riktigt!! Jag ska flytta hemifrån på riktigt! Så sjukt, så sjukt!

Nä, dags att ta tag i de sista innan det blir middag på Kajutan.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0