Flytten igen.




Nu är allt flyttat och det är kaos i den nya lägenheten. Jobbigt att hitta igen allt och få i ordning och jag är så slut i kroppen. Tur att mamma hjälpte mig att bädda sängen i dag så det är bara att krypa ner i den. Ska bli så skönt att få lägga sig och sova. Nu har jag flyttat hemifrån på riktigt och de ska bli så spännande. Känner tyvärr lite ledsen för att lämna mamma och pappa. Men dom finns kvar och jag bor inte så långt hemifrån. Holmsund är inte såå stort.

Nu sitter jag, Daniel och Micke i vardagsrummet och bara tar det lugnt. Ska höra om dom vill ha något att äta tror jag, innan jag ska hoppa i sängen.
Imorrn blir det att få i ordning allt och kanske städa ur de sista ur den andra lägenheten. Mamma hjälpte mig idag att städa ur köket så de är inte så mycket kvar i den. Tack Mamma!

Tack även till alla dom som hjälpte oss idag, Micke, mamma, pappa och Sture.

Sov Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0