Cooper.


Verkligen inte kul att dra ut tänder. Har ont fortfarande och de lär inte gå över på ett tag sa dom. Kul!
Idag har jag varit in på skolan och fick veta resultatet på förra provet. Ett ynka poäng från MVG. Så surt, så surt! Menmen, de var ju bra ändå. Efter det kom Sara förbi här hemma och vi prövade våra balkläder. Kommer bli kanon tror jag. Blir skit snyggt :) Kommer bilder efter balen kan jag tänka mig.

Jag har även hunnit springa cooper idag. 3 km trodde jag inte att jag kunde springa med mitt knä men det gick och på tiden prick 21 minuter. Ganska nöjd kan jag säga. Trodde inte att jag kunde springa men jag klara det! :)

Nu ska jag gå och sova tror jag!

Sov Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0