Bara en dag kvar.




Gud så skönt det är att ligga i solen. Har hunnit göra de nu på morgonen och solat ryggen medans jag läst ur Anna Gavaldas nya bok. Så skönt och nu är de bara en vecka kvar i skolan så efter de blir det tyvärr fler slappa dagar. Måste fixa mig ett jobb!

Nu är det inte länge kvar till balen och i morrn så ska jag och Sara träffas på Headline kl. 11.30 och vara där till typ 15. Efter det blir det att byta om på pappas jobb, ta kort och sen ut och åka. Vet inte riktigt men mellan 17-19 så kommer vi entra den röda mattan och gå in i Folkets Hus. Hihi..
Har precis fått sms av Sara att skorna är inköpta så nu behövs bara dricka och sen vänta på dagen.

Nu ska jag till stan, köpa ett armband och sen köpa lite tyll. Ska göra mig en lampa.. Sen ska jag hämta bilen som vi ska ha imorgon.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0