Torsdag.


Har tyvärr inte fått några fler bilder av Daniel så de kommer inga fler idag. Gud vad sliten jag är alltså! Har inte sovit igen mig från helgen. Försov mig i morse till och med då alarmet inte startade. Har fått en telefon från jobbet, en Nokia, skit enligt mig, som jag inte kan med så jag stängde av ljudet och då hörde jag inte alarmet. På min Sony Ericson spelar de ingen roll. Aja, men lär av sina misstag så imorrn ska jag väl komma upp i tid.

Idag har de gått fort på jobbet. Haft en otroligt lugn dag men den har varit skön! Dock så är de pappas sista dag imorgon så på måndag är jag helt själv. I 4 veckor till och med!! Men det ska nog gå bra.

När jag var påväg hem så ringde mamma och berätta att mormor och morfar var där med min lilla kusin Manne. Gud vad den pojken pratar alltså! Men han är himla söt :)

Nu ska jag fortsätta fixa i ordning här i lägenheten. Håller just nu på med att sätta nå bilder i ramar. Nice!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0