Tisdag.



Trodde att Daniel skulle lagt in bilderna från gårdagsen cykelorientering men ikket. Får bli en annan gång då helt enkelt! Kul hade vi iallafall och de blev ändå 4 kontroller i Obbola. Tycker jag var himla bra. Skönt med en fika paus mitt i också. Precis när vi cykla förbi Frida och Patrick så var Frida ute och bjöd in oss på nybakad rabarberpaj. Oj, vad gott det var ! :) Fick även träffa Klara och Anders och deras lilla Elis. Mys!

Fick ett sms idag som jag blev helt chockad över. Trodde inte att de var sant först men de måste de ju va. En av våra kompisar har fått barn idag. En månad förtidigt och lillan var redan innan 33% för liten för sin ålder. Men idag kom hon ut till världen för att mammam fick havandeskapsförgiftning. Tur att allt gick bra så lilla (1,6kg och 40cm lång) Hilma kunde komma ut ! :)

Grattis!

Dags för mat och sen lite cykelorientering tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0