Sjukan


Helgen började ju jätte bra för min del. I oförsig så började den bra med grillat och badtunna på fredagen men slutade på akuten. Haha.. Fick sjukt ont bak i ryggen, förmodligen njurarna igen, så jag kräktes av smärtan. Ringde Becky vid 00 och hon skjutsade in mig till akuten. Fick ligga där till kl. 5 och efter att jag fått 3 sprutor och smärtan inte försvunnit helt så beslutade dom sig för att lägga in mig. JIPPI! Så jag blev skjutsad upp till Kirurgen 1 och fick sova ut natten där. Vaknade, eller ja, blev väckt vid halv 8 igen av min granntant som låg mitt emot mig. Grinigare får man leta efter.
Vid 15 fick jag åka hem och då hade jag fått mig lunch, fika och varit på ultraljud, som inte visade nått.

Så nu sitter jag här hemma och har ont igen.


Ha en fin kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0