21/7



Idag när jag satt på jobbet så fick jag hurvens. Och jag fick till och med gåshud på halsen. Kan man verkligen få de? Konstigt! 
Annars så har det inte hänt så mycket. Fick hjälpa Fabian inne på "Vaktis" med posten idag och har även tagit bort några gungor. Annars så har de inte hänt så mycket. Efter jobbet var jag ute och sprang också. Börjar gå bättre och bättre men kan inte direkt säga att de är jätte bra. Jag sprang intervaller först gick jag 5 min sen sprang jag 5 min... Så de blev Gå 5 min x jogg 5 min x gåvila 2 min x jogg 5 min.. Så så jag jogga 5 gånger. Var ute totalt 40 min så de var bra.

Förövrigt så har inte min minsta lilla älskling Elvis kommit hem. Ser ni han så ring mig!!

Idag är de de 21/7 och jag och Daniel har varit tillsammans i 3 år. Helt sjukt vad tiden går fort. Vi har hunnit mycke på dessa år.

-Daniel har hunnit bo i 3 lägenheter och sista flytten innebar att flytta ihop med mig.
-Varit ett antal gånger på IKEA.
-Varit i Uppsala 4-5 gånger tillsammans och Stockholm 2.
-Daniel har ägt typ 1000 bilar.
-Jag har hunnit kvala och spela i div. 1.
-Vi har varit på dop och begravningar.
-Fått helt underbara vänner :)

Jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Michael Andersson

Riktigt snygg t-shirt. Daniel har bra smak när det gäller t-shirts!! Grattis till de 3 åren!!

2010-07-22 @ 09:48:45
Postat av: Sandra

Grattis till 3 åren

2010-08-06 @ 22:57:30
URL: http://crazyxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0