Vad är det som händer egentligen?

Jag har börjat fundera en hel del. Vad händer egentligen efter döden? Vad är det som händer och gör att vissa dör alldeles för tidigt? Varför dör folk?
Den senaste veckan har 3 som jag vet vem det är gått bort, en som har en jätte liten chans att klara sig och en kompis har en av sina närmaste gått bort. Och nyss för kanske 20 minuter sedan var ambulansen här i huset och hämtade en äldre tant. Är det en svart vecka den här veckan eller vad är det som händer?




Jag vet inte vad jag tycker om döden egentligen. Jag har stor respekt för den men jag vet inte om jag fruktar den. Jag vill inte dö ung och jag vill verkligen inte att någon av mina närmaste ska dö. Men.. Vad är det som händer efter döden? Kommer man till himlen eller finns det ett liv efter döden? Kommer det ett andra liv? Ja, vad är det som händer?


Nog om deppsnack. Idag har jag varit till jobbet och snackat med dom. Jag fick åka hem direkt och vara hemma resten av veckan. Dom har ingen andvändning för mig när jag inte kan stå på knä, varken gå ordentligt :P så jag var hemma vid 8 igen. Skönt! Så under dagen har jag bakat bröd och chokladkaka, varit till farmor och hjälp henne, hälsat på min kusin Klara, hennes son Elis och min farbror och faster och varit hem till mamma och pappa och ätit middag. Jag stod faktiskt över träningen idag igen för mitt knä!!!
Imorgon blir det att ringa vårdcentralen igen för det har blivit värre. Får se vad dom säger.
 Jag har ju iallafall fått veta att det är cystan som är tillbaka, men jag vill ju kunna röra mig ordentligt när vi åker till Ghana.

Nu ska jag nog ta mig en macka som jag bakat och se lite på So you think you can dance.

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0