Söndag

Idag blev det ett sent uppvaknande. Tror inte vi kom ur sängen förrän 11 eller nått. Men det är skönt med tanke på att jag ska ut på praktik imorrn igen. Kl. 7.00 börjar jag så. Blir en tidig kväll. Bli svårt att somna tidigt ikväll med tanke på att jag varit ledig i 3 veckor. Men det ska nog gå bra.

Det blev ingen innebandy idag heller. Utan det blev gymmet istället. Jag och Daniel gick faktiskt dit. Var ju bara 2-3 minusgrader så det var riktigt skönt. Kunde tyvärr inte göra så mycket på gymmet med tanke på mitt förbannade knä. Tror att jag fått tillbaka cystan men jag vet inte. Larsson snackade om att de kan vara en blödning i muskeln också. Jag ska ringa vårdcentralen imorrn så jag får veta. Vill inte ha ont nät jag ska till Ghana. Kommer bli nog jobbit i värmen som är där.

Vid 16 idag så åkte jag och Daniel till Malin och Mattias och grattade Malin på sin 20års dag. Imorrn fyller hon 20 men det fick bli tårta och sånt idag . Väldigt trevligt och jag hoppas att hon blev nöjd!

Nu ska jag ta en kopp Choklad och käka några lussebullar :)


Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag blev kanon nöjd! ni är kanon båda två! :)

2010-01-12 @ 13:24:39
URL: http://malias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0